مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-08سياسي

دیپلماسی اقتصادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 


محمد رضا رضوانی عضو اندیشکده چرخه نوآوری الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در یادداشتی با عنوان دیپلماسی اقتصادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به این مساله پرداخت .

- محمد رضا رضوانی عضو اندیشکده چرخه نوآوری الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در یادداشتی با عنوان " دیپلماسی اقتصادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" به این مساله پرداخت .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت محمدرضا رضوانی پژوهشگر و مدرس مراکز آموزش عالی به این شرح است: دیپلماسی، نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور دارد از این رو در تدبیر 17 سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با توجه به آثار مختلف دیپلماسی در پیشرفت اقتصاد آمده است: تحول و بالندگی دیپلماسی اقتصادی کشور، به منظور دستیابی به فناوری های پیشرفته، نقش آفرینی در چرخه تولید و نوآوری فراملی، بازاریابی و بازارسازی برای تولیدات داخلی و صدور خدمات برون مرزی، جذب سرمایه گذاری خارجی به ویژه از شرکای راهبردی، توسعه تجارت منطقه‏ای و بین المللی به خصوص در بخش پایین¬دستی انرژی و بازار جهانی حلال، و حمایت از صادرات تولیدات داخلی با ارزش افزوده فراوان .

با عنایت به اهمیت موضوع یادشده، هدف اصلی این یادداشت، تحلیل لایه های دیپلماسی اقتصادی به منظور ارائه الگویی راهبردی مبتنی بر تدابیر سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی اقتصادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 

دیپلماسی اقتصادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت